24 сообщения в этой теме

Может кто дать ссылку на рабочие Клиент+афину с рабочими 3 профами ?)))

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

rathena нету уже файла :(

Изменено пользователем AdamArklite
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Все работает спасибо :)

Но такой вопрос, как сделать чтобы скилы итд отображалось на русском, а не на корейском? И как убрать "защиту", которая появляется после ввода логина и выбора сервера (на скрине) .

tfYW2.png

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Все работает спасибо :)

Но такой вопрос, как сделать чтобы скилы итд отображалось на русском, а не на корейском?

Это значит, что в клиенте отсутствуют переведенные lua/lub файлы.

Я добавил их в local.grf - http://www.mediafire.com/download/5zj709qhbdoy4xo/local.rar

Вам необходимо скачать, извлечь из архива и скопировать с заменой в директорию клиента.

И как убрать "защиту", которая появляется после ввода логина и выбора сервера (на скрине) .

Открываем ../conf/char_athena.conf и меняем:

pincode_enabled: yes

на:

pincode_enabled: no

Изменено пользователем Functor
1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Еще 1 проблемка, на форуме искал не нашел.

На английском в игре писать можно, а заместо русских букв иероглифы :(

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Ибо к EXE применен патч [uI] Use Arial on All Langtypes.

EXE без этого патча - http://www.mediafire...fx4bs2s2qy7v8ia

Скопируйте с заменой в директорию клиента.

P.S. Советую научится пользоватся поиском.

Изменено пользователем Functor
2

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Спасибо большое !))

Я так понял clientinfo лежит в local.grf, как ее вскрыть, чтобы убрать допустим отображение спрайта админа определенного айди аккаунта?

Изменено пользователем AdamArklite
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Вскрывается программой, которую Вы сможете найти в разделе:

Клиент - Программы для работы с клиентом

Попробуйте найти ;)

P.S. Патченый мной EXE умеет читать из директории data. Можете положить измененный clientinfo.xml в нее.

2

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Еще 1 проблемка появилась.

Ввожу команду @item 6225, появляется нужный айтем, но у него нету картинки, выдает ошибку что не найден спрайт и название на карейском, как это исправить ?))

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Можно попросить вас не дифнутый ехе и гайдик как дифать самому и чем?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

народ подскажите почему к этой сборке не могу подключиться с внешней подсети. работает только с того еомпа на каком сервак запущен. в clientinfo ip прописал. он даже зарегистрироваться дает а на серв не пускает

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

народ подскажите почему к этой сборке не могу подключиться с внешней подсети. работает только с того еомпа на каком сервак запущен. в clientinfo ip прописал. он даже зарегистрироваться дает а на серв не пускает

что пишет
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Failed to connect to Server

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

а в loginlog запись происходит

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

что пишет в окна серверов при конекте

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

что пишет в окна серверов при конекте

43.jpeg

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

map_athena.conf

char_athena.conf

Конфиги сюда

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

map_athena.conf

char_athena.conf

Конфиги сюда

map_athena.conf


//--------------------------------------------------------------
//rAthena Map-Server Configuration File
//--------------------------------------------------------------
// Note: "Comments" are all text on the right side of a double slash "//"
// Whatever text is commented will not be parsed by the servers, and serves
// only as information/reference.
//--------------------------------------------------------------
// Configuration Info
//--------------------------------------------------------------
// Interserver communication passwords, set in account.txt (or equiv.)
userid: S1
passwd: P1
// Character Server IP
// The map server connects to the character server using this IP address.
// NOTE: This is useful when you are running behind a firewall or are on
// a machine with multiple interfaces.
char_ip: 192.168.0.2
// The map server listens on the interface with this IP address.
// NOTE: This allows you to run multiple servers on multiple interfaces
// while using the same ports for each server.
//bind_ip: 127.0.0.1
// Character Server Port
char_port: 6121
// Map Server IP
// The IP address which clients will use to connect.
// Set this to what your server's public IP address is.
map_ip: 192.168.0.2
// Map Server Port
map_port: 5121
//Time-stamp format which will be printed before all messages.
//Can at most be 20 characters long.
//Common formats:
// %I:%M:%S %p (hour:minute:second 12 hour, AM/PM format)
// %H:%M:%S (hour:minute:second, 24 hour format)
// %d/%b/%Y (day/Month/year)
//For full format information, consult the strftime() manual.
//timestamp_format: [%d/%b %H:%M]
//If redirected output contains escape sequences (color codes)
stdout_with_ansisequence: no
//Makes server log selected message types to a file in the /log/ folder
//1: Log Warning Messages
//2: Log Error and SQL Error messages.
//4: Log Debug Messages
//Example: "console_msg_log: 7" logs all 3 kinds
//Messages logged by this overrides console_silent setting
console_msg_log: 0
//Makes server output more silent by ommitting certain types of messages:
//1: Hide Information messages
//2: Hide Status messages
//4: Hide Notice Messages
//8: Hide Warning Messages
//16: Hide Error and SQL Error messages.
//32: Hide Debug Messages
//Example: "console_silent: 7" Hides information, status and notice messages (1+2+4)
console_silent: 0
//Where should all database data be read from?
db_path: db
// Enable the @guildspy and @partyspy at commands?
// Note that enabling them decreases packet sending performance.
enable_spy: no
// Read map data from GATs and RSWs in GRF files or a data directory
// as referenced by grf-files.txt rather than from the mapcache?
use_grf: no
// Console Commands
// Allow for console commands to be used on/off
// This prevents usage of >& log.file
console: off
// Database autosave time
// All characters are saved on this time in seconds (example:
// autosave of 60 secs with 60 characters online -> one char is saved every
// second)
autosave_time: 300
// Min database save intervals (in ms)
// Prevent saving characters faster than at this rate (prevents char-server
// save-load getting too high as character-count increases)
minsave_time: 100
// Apart from the autosave_time, players will also get saved when involved
// in the following (add as needed):
// 1: after every successful trade
// 2: after every vending transaction
// 4: after closing storage/guild storage.
// 8: After hatching/returning to egg a pet.
// 16: After successfully sending a mail with attachment
// 32: After successfully submitting an item for auction
// 64: After successfully get/delete/complete a quest
// NOTE: These settings decrease the chance of dupes/lost items when there's a
// server crash at the expense of increasing the map/char server lag. If your
// server rarely crashes, but experiences interserver lag, you may want to set
// these off.
save_settings: 127
// Message of the day file, when a character logs on, this message is displayed.
motd_txt: conf/motd.txt
// When @help or @h is typed when you are a gm, this is displayed for helping new gms understand gm commands.
help_txt: conf/help.txt
help2_txt: conf/help2.txt
charhelp_txt: conf/charhelp.txt
// Maps:
import: conf/maps_athena.conf
import: conf/import/map_conf.txt

char_athena.conf


// Athena Character configuration file.
// Note: "Comments" are all text on the right side of a double slash "//"
// Whatever text is commented will not be parsed by the servers, and serves
// only as information/reference.
// Server Communication username and password.
userid: S1
passwd: P1
// Server name, use alternative character such as ASCII 160 for spaces.
// NOTE: Do not use spaces or any of these characters which are not allowed in
// Windows filenames \/:*?"<>|
// ... or else guild emblems won't work client-side!
server_name: rAthena
// Wisp name for server: used to send wisp from server to players (between 4 to 23 characters)
wisp_server_name: Server
// Login Server IP
// The character server connects to the login server using this IP address.
// NOTE: This is useful when you are running behind a firewall or are on
// a machine with multiple interfaces.
login_ip: 192.168.0.2
// The character server listens on the interface with this IP address.
// NOTE: This allows you to run multiple servers on multiple interfaces
// while using the same ports for each server.
//bind_ip: 127.0.0.1
// Login Server Port
login_port: 6900
// Character Server IP
// The IP address which clients will use to connect.
// Set this to what your server's public IP address is.
char_ip: 192.168.0.2
// Character Server Port
char_port: 6121
//Time-stamp format which will be printed before all messages.
//Can at most be 20 characters long.
//Common formats:
// %I:%M:%S %p (hour:minute:second 12 hour, AM/PM format)
// %H:%M:%S (hour:minute:second, 24 hour format)
// %d/%b/%Y (day/Month/year)
//For full format information, consult the strftime() manual.
//timestamp_format: [%d/%b %H:%M]
//If redirected output contains escape sequences (color codes)
stdout_with_ansisequence: no
//Makes server output more silent by ommitting certain types of messages:
//1: Hide Information messages
//2: Hide Status messages
//4: Hide Notice Messages
//8: Hide Warning Messages
//16: Hide Error and SQL Error messages.
//32: Hide Debug Messages
//Example: "console_silent: 7" Hides information, status and notice messages (1+2+4)
console_silent: 0
// Console Commands
// Allow for console commands to be used on/off
// This prevents usage of >& log.file
console: off
// Type of server.
// No functional side effects at the moment.
// Displayed next to the server name in the client.
// 0=normal, 1=maintenance, 2=over 18, 3=paying, 4=P2P
char_maintenance: 0
// Enable or disable creation of new characters.
// Now it is actually supported [Kevin]
char_new: 1
// Display (New) in the server list.
char_new_display: 0
// Maximum users able to connect to the server.
// Set to 0 to disable users to log-in. (-1 means unlimited)
max_connect_user: -1
// Group ID that is allowed to bypass the server limit of users.
// Default: -1 = nobody (there are no groups with ID < 0)
// See: conf/groups.conf
gm_allow_group: 99
// How often should the server save all files? (In seconds)
// Note: Applies to all data files on TXT servers.
// On SQL servers, it applies to guilds (character save interval is defined on the map config)
autosave_time: 60
// Display information on the console whenever characters/guilds/parties/pets are loaded/saved?
save_log: yes
// Starting point for new characters
// Format: <map_name>,<x>,<y>
start_point: new_1-1,53,111
// Starting items for new characters
// Max number of items is MAX_STARTITEM in char.c (default 32)
// Format: <id>,<amount>,<position>:<id>,<amount>,<position>:...
// To auto-equip an item, include the position where it will be equipped; otherwise, use zero.
start_items: 1201,1,2:2301,1,16
// Starting zeny for new characters
start_zeny: 0
// Size for the fame-lists
fame_list_alchemist: 10
fame_list_blacksmith: 10
fame_list_taekwon: 10
// Guild earned exp modifier.
// Adjusts taxed exp before adding it to the guild's exp. For example, if set
// to 200, the guild receives double the player's taxed exp.
guild_exp_rate: 100
// Name used for unknown characters
unknown_char_name: Unknown
// To log the character server?
log_char: 1
// Allow or not identical name for characters but with a different case (upper/lower):
// example: Test-test-TEST-TesT; Value: 0 not allowed (default), 1 allowed
name_ignoring_case: no
// Manage possible letters/symbol in the name of charater. Control character (0x00-0x1f) are never accepted. Possible values are:
// NOTE: Applies to character, party and guild names.
// 0: no restriction (default)
// 1: only letters/symbols in 'char_name_letters' option.
// 2: Letters/symbols in 'char_name_letters' option are forbidden. All others are possibles.
char_name_option: 1
// Set the letters/symbols that you want use with the 'char_name_option' option.
// Note: Don't add spaces unless you mean to add 'space' to the list.
char_name_letters: abcdefghijklmnopqrstuvwxyz ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ1234567890
// How many Characters are allowed per Account ? (0 = disabled)
// You can not exceed the limit of MAX_CHARS slots, defined in mmo.h
// Doing that, chars_per_account will be default to MAX_CHARS.
chars_per_account: 0
// Restrict character deletion by BaseLevel
// 0: no restriction (players can delete characters of any level)
// -X: you can't delete chars with BaseLevel <= X
// Y: you can't delete chars with BaseLevel >= Y
// e.g. char_del_level: 80 (players can't delete characters with 80+ BaseLevel)
char_del_level: 0
// Amount of time in seconds by which the character deletion is delayed.
// Default: 86400 (24 hours)
// NOTE: Requires client 2010-08-03aragexeRE or newer.
char_del_delay: 86400
// What folder the DB files are in (item_db.txt, etc.)
db_path: db
//===================================
// Pincode system
//===================================
// NOTE: Requires client 2011-03-09aragexeRE or newer.
// A window is opened before you can select your character and you will have to enter a pincode by using only your mouse.
// Default: yes
pincode_enabled: no
// How often does a user have to change his pincode?
// 0: never (default)
// X: every X days
pincode_changetime: 0
// How often can a user enter the wrong pincode?
// Default: 3 (client maximum)
pincode_maxtry: 3
// Are users forced to use a pincode when the system is enabled?
// Default: yes
pincode_force: yes
//===================================
// Addon system
//===================================
// Character moving
// NOTE: Requires client 2011-09-28aragexeRE or newer.
// Allows users to move their characters between slots.
// Default: yes
char_move_enabled: yes
// Allow users to move a character to a used slot?
// If enabled the characters are exchanged.
// Default: yes
char_movetoused: yes
// Allow users to move characters as often as they like?
char_moves_unlimited: no
import: conf/import/char_conf.txt

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Все верно. Ты сервер запускай с внешнего ип 2ип.ру вместо локального.

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас